tirsdag 19. mai 2009

Idag måtte jeg omplante

den ene "Million Bells"-en min;-)

...men det var alt jeg gjorde bortsett fra vanning av plantene i hagestuen, ja, og så var jeg på jobb da. Og ja, ..så måtte jeg skynde meg å hente sønnen på sfo for han skulle på fotball kamp. Ikke hjemme, men bortekamp!! Puttet noen boller, som jeg laget heldigvis i går kveld, i en pose. Fylte vannflasken. Grep regnjakken....-og avgårde til en bane jeg ikke visste hvor var;-/
Vi fant frem i tide heldigvis. De tapte men jeg synes det er kjempegøy å se på de!! Det er første året for disse 7-åringene og regler og spill er deretter;-))
Tilbake til disse flotte "Million Bells", petunia'ene mine. Jeg har en stor og to små. Jeg håper at de to små blir slik som på bildet, drømme, drømme;-) Men de krever mye oppmerksomhet og VANN! De kan ikke tørke ut. Gjødsel må også til. Og så må/bør de henge.
Har spurt mannen om han kan henge opp noen kroker på huset. Tror jeg må spørre igjen......

2 kommentarer:

  1. Har kjøpt en stor slik i dag i fargeblanding,
    Har satt den i krukke, men må de henge?
    De er jo utrolig flotte.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Hei Laila! Er sikker på at den du kjøpte idag med blandete farger er nydelig. Nei, de må ikke henge men den ene min er så stor at om den står på en flate så vil blomstene ligge utover bakken. Ikke så fint og så kan snegler komme oppi;-/ God helg til deg også:-)

    SvarSlett