fredag 26. juni 2009

Bryllup igjen......

...men denne gangen skal jeg ha ansvaret for serveringen.
Det er min kusines datter som skal gifte seg. Idag har vi forberedt morgendagen, blitt kjent med lokalitetene, hvor ting og tang befinner seg, etc.
Jeg gleder meg...er det normalt?;-)))
For å spare brudepar og gjester for eventuelle ubehageligheter med å drikke en sur, dårlig vin, tilbudte jeg meg å smake på hver flaske før den ble skjenket;-)) Forslaget ble møtt med latter, tror ikke de trodde meg...he, he;-)))


Ikke helt samme lokaliteter som på bildet under men...
heldig med været blir de i allefall.

2 kommentarer:

  1. Du må bare gi beskjed hvis jeg kan hjelpe - jeg er jo også en kløpper til å smake vin...... ;-)

    SvarSlett
  2. He,he;-)) skulle gjerne hatt deg der, ja! Både for din dyktighet, selskaplighet og til å smake:-))

    SvarSlett